9 Kasım 2007 Cuma

***gamegarden.net diye bir site varmış, can sıkıntısından arkadaşlarla üye olup okey oynayalım sanaldan dedik. hay demez olaydık. ne biçim bir sitedir bu arkadaş? FBİ gibi mübarek. üye olmak için güvenlik kodu yazarak üyelik başvurusunda bulunuyorsun. mail hesabına başka bir güvenlik kodu geliyor. sonra siteye girerken yine onu yazıyorsun ve sonra anca girebiliyorsun siteye.
tüm bunları yaptık. ama oyun oynamadık tabiki. niye diye soruyosanız? girdiğimiz salonlar çalışmıyordu. site arızalıydı...

***dün televizyonda Askerliğimi yaptığım yeri gösterdiler. komutanlarla röpörtajlar falan. ilginç bir hisse kapıldım. daha 1 yıl ve bi kaç ay önce oralardaydık.

***Futbol bizim ülkemizde neden bu kadar iğrenç?

***şu ünlü '80li 90lı yıllarda çocuk olmak' yazısını okudum bugün.. bi gittim geldim yine çocukluğuma. kim ne derse desin. çok güzel günlerdi, ama çok çabuk geçti... fuck you millenium bebeleri

***Film sektörü çok duraksadı. şöyle efsaneleşecek 45 yıl sonra milletin hala dvd sini (o güne dvd mi kalır lan dallama) aldığı bir film üretecek yiğit, delikanlı bir yazar çizer aranıyor

***cebimde memfis blu buldum bu sabah, ya o kafayla sigara cekmeye gittim ve yanlış butona bastım, veya giydiğim ceket benim değil.

***Başın öne eğilmesin aldırma Cim Bom, aldırma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder